Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe weet ik of internet aanstaat op de Samsung Galaxy S plus? Staat er dan een symbool op het scherm?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij mobiel Internet een pijltje omhoog en omlaag met de letters 3G of H.
Bij gebruik van wifi het wifi symbool.

Je kunt het ook zien bij Instellingen - Draadloos en netwerk - Mobiele netwerken - Pakketgegevens gebruiken.

Als daar een groen vinkje staat, kan Internet via het telefoonetwerk gebruikt worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, dit bedoelde ik!: )

Andere antwoorden (2)

Je internet staat alleen aan als er een internetpagina is geladen, dus als je hele scherm vol staat met een internetpagina dan is het duidelijk dat die aanstaat, anders niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat begrijp ik, maar op mijn vorige telefoon had ik dan ook altijd een symbool in het scherm staan boven aan als ik op internet zat. Geldt dit ook voor de Galaxy?
escape
12 jaar geleden
Dat is echt onzin. Er zijn vele toepassingen die gebruik maken van het internet. Dat gebeurt op de achtergrond (bijv. het syncen van je mail) en dan zie je helemaal geen internetpagina in beeld.
Als er een vierkant blokje met daarin een hoofdletter G erin op je display van je telefoon staat dan heb je verbinding met het internet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding