Hoe weet ik of internet aanstaat op de Samsung Galaxy S plus? Staat er dan een symbool op het scherm?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Bij mobiel Internet een pijltje omhoog en omlaag met de letters 3G of H.
Bij gebruik van wifi het wifi symbool.

Je kunt het ook zien bij Instellingen - Draadloos en netwerk - Mobiele netwerken - Pakketgegevens gebruiken.

Als daar een groen vinkje staat, kan Internet via het telefoonetwerk gebruikt worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, dit bedoelde ik!: )

Andere antwoorden (2)

Je internet staat alleen aan als er een internetpagina is geladen, dus als je hele scherm vol staat met een internetpagina dan is het duidelijk dat die aanstaat, anders niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat begrijp ik, maar op mijn vorige telefoon had ik dan ook altijd een symbool in het scherm staan boven aan als ik op internet zat. Geldt dit ook voor de Galaxy?
escape
12 jaar geleden
Dat is echt onzin. Er zijn vele toepassingen die gebruik maken van het internet. Dat gebeurt op de achtergrond (bijv. het syncen van je mail) en dan zie je helemaal geen internetpagina in beeld.
Als er een vierkant blokje met daarin een hoofdletter G erin op je display van je telefoon staat dan heb je verbinding met het internet