Hoe verhelp ik dat een invoerveld op een site niet meer werkt?

Ik kan op een bepaalde website één invoerveld niet meer invullen. Als ik er op klik verschijnt er gewoonweg geen cursor. Alle andere invoervelden doen het wel. Als ik inlog op een andere pc lukt het wel, dus het ligt aan de computer, niet aan de website. Virusscan heb ik al gedaan.

Bij voorbaat hartelijk dank voor een antwoord!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik heb dit weleens gehad op de site van een bekende bank. Wat bij mij toen hielp was Internet Explorer vaarwel zeggen en met een andere browser gaan surfen.

daarbij was het probleem namelijk niet. De oorzaak heb ik echter nooit kunnen achterhalen en ook de servicedesk van deze bank had voor dit (bij hun website bekende) fenomeen geen verklaring.

Ik surf nu blij en gelukkig met Firefox. Minder storingen, vastlopers, en aantrekkelijke addons waarmee je je browser kunt aanpassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, voor deze site gebruik ik nu voortaan Firefox.