is er een goedkoper alternatief dan www.mollie.nl?

ik wil mijn eigen webshop betalen en direct via ideal betalen is volgens mij geen makkelijke link naartoe denk?

dus we hebben het alternatief mollie.nl gevonden mensen kopen dan een walliekaart online en die kan je dan op mollie zetten en dan naar je rekening toesturen alleen het probleem is dat mollie 20% van je inkomsten kost dus is er hier een alternatief voor dat minder dan 20% besteed of weet iemand of je ook gewoon een link van je rekening neer kan zetten en dan kunnen ze 100% veilig betalen en dat je dan ook meteen een bericht krijg?? alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja klopt. via de bank is ook een mogelijkheid alleen het staat wel een beetje onprofessioneel vind ik altijd. En misschien ook een beetje vaag voor sommige klanten. Ik vind het wel belangrijk dat klanten gewoon simpel bestellen kunnen en IDEAL lijkt dan de makkelijkste manier.

Het beste antwoord

Er zijn verschillende goedkopere providers voor IDeal betalingen dan Mollie.

Sisow zou op dit moment de meest voordelige moeten zijn:

"De betaalbare online betaalmodule van Sisow epay levert u, als webshophouder, uitermate veel voordelen! U betaalt bijvoorbeeld slechts € 0,45 per iDEAL transactie, zonder extra bijkomende verplichtingen of kosten! Diverse online betaalsystemen kunnen door Sisow epay worden opgenomen in uw webshop. Denk hierbij aan iDEAL, MisterCash, DIRECTebanking en creditcard. Met Sisow epay biedt u uw klanten een gebruiksvriendelijk maar bovenal veilig betaalsysteem. Dus: u maakt minder kosten en kunt meer investeren in bijvoorbeeld online marketing!"

http://www.sisow.nl/epay-online-betaalmogelijkheden/epay-informatie

Er is trouwens een uitgebreide vergelijking geweest tussen betaalproviders waarbij rekening is gehouden met allerlei factoren. In het algemeen zou je kunnen stellen dat Mollie de duurste is en er zeker 8 goedkopere aanbieders zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Targetpay Ideal kost slechts 49 cent per transactie.

Je moet wel ingeschreven staan bij de KvK.

Toegevoegd na 5 minuten:
Het voordeel van targetpay is dat men elke week uitbetaald en er geen minimum drempelbedrag is om tot uitbetaling te komen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Met de registratiecode: IDE351

krijg je zelfs transacties voor 44 cent per transactie flat fee
bron: http://www.internetkassa.nu/component/content/article/38-rokstories-frontpage/132-vergelijking-ideal-aanbieders.html