Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Er zijn mensen die vaak nonsens antwoorden leveren en hiermee veel punten vergaren. Het is juist het idee dat door serieuze antwoorden te geven gebruikers punten verdienen, waaraan vraagstellers kunnen zien dat het gegeven antwoord komt van een gewaardeerd lid. Nu is je puntenhoeveelheid al veel meer afhankelijk van hoe gebruikers je antwoorden beoordelen en het krijgen van 'het beste antwoord'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Waarschijnlijk een fout in het systeem
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat je anders te snel punten verdient..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
We zeggen toch allemaal tegen elkaar dat we 'het' niet doen voor de punten? (A)

...maar ik vroeg het me ook af, maar ja 3 punten eraf is ook zo wat :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn vermoeden is dat de ontwikkelaars willen dat de het punten niveau meer op de merites van het antwoord wordt gestoeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat daartoe blijkbaar besloten is door de uitbaters van deze site. Er is overigens nog meer veranderd vandaag, het aantal maximaal te stellen vragen is gerelateerd geworden aan de (punten)status van de steller en er is een maximum gesteld aan het aantal te geven antwoorden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gaat het dan om de punten of de kennis die je hier mogelijk op doet?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Snap ook niet zo goed waarom lengte van het antwoord niet meetelt: als iemand de moeite neemt om duidelijk te antwoorden, dan is het antwoord automatisch langer...

Daarnaast zou je inderdaad dan tegelijkertijd de punten per "gewaardeerd" antwoord kunnen opschroeven naar 2.

En wat boeit het om veel punten te hebben? Kan je er ergens mee betalen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En waarom moet je ineens niveau 2 zijn om antwoorden te mogen beoordelen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding