Ik kan sinds kort geen hyves foto's meer opslaan. Ik sla de foto's dan nml op als webpagina. Ik wil het gewoon als foto. Hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Hyves is vernieuwd en maakt nu gebruik van html5. Hier worden ook afbeeldingen in gebruikt. Als je met de rechtermuisknop op een foto klikt, wordt de afbeelding (door html5) niet herkend, en denkt de browser dat je dan (omdat er geen andere mogelijkheden zijn) de hele site wilt opslaan.

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik weet waarom ik afbeelding van een html5 niet kan downloaden, maar ik weet niet hoe het wel kan... Je zou een screenshot kunnen maken en daarna de afbeelding bijsnijden. Ik weet niet of het gebruik van een andere browser gaat helpen, maar je kunt het proberen (Internet Explorer, Firefox, Safari, Opera).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

"Rechtsklikken op de afbeelding > Afbeelding opslaan als..."

Vervolgens kan je in het schermpje dat omhoog komt je titel opgeven en onder dat balkje moet je dan als bestandstype bijvoorbeeld .jpg, .jpeg, .png of .gif invullen. Als het goed is zijn het dan normale plaatjes en geen webpagina's.