sorry verkeerde vraag hoe krijg je in 3 minuten 30 bezoekers op je website?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Voordat je in drie minuten dertig bezoekers op je site hebt, moet je een heel goede site maken. Dit kan bijvoorbeeld een heel handige site zijn, zoals het overbekende Google, of een site waar je komt omdat je het leuk vindt, zoals GoeieVraag. Elke site heeft zijn eigen publiek, maar als jij je site zo weet te maken dat hij voor een zeer breed publiek leuk/handig/fijn is, heb je kans dat je op een gegeven moment zo ver komt dat je er dertig man binnen drie minuten op hebt.

Natuurlijk kan je je site bekender maken, en dus hogere bezoekersaantallen krijgen, door bijvoorbeeld reclame te maken op andere websites.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door te twitteren dat je er door een foutje gratis een gadget kunt krijgen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd , social media , en wil je niet via je prive acc. spammen maak dan bijvoorbeeld een bedrijfs account !
Social Media gebruikt denk ik wel 70% van onze planeet , als je het goed doet en bijv. de juiste hashtags gebruikt , kun je zeker wel in misc. net geen 3 minuten wel een stuk of 15 bezoekers los krijgen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een nieuwsbrief uitdoen met daarin niet te veel verklappen over leuke nieuwe dingen op je site. Met aanklikbare link uiteraard zodat ze snel gaan kijken.

Hiervoor moet je wel meer dan 30 inschrijvers hebben, maar ik heb het een keer gered ;-)