E-mail geblokkeerd en krijg hem niet meer open wat nu?

ik heb een hotmail account en al een tijdje lang is hij geblokkeerd, ongeveer 2 maanden, eerst leek het geen probleem maar ik ben bij de meeste site's mijn wachtwoord kwijt en die kan alleen naar het e-mail account woorden gestuurd waarop het account is geregistreerd.
als ik mijn account wil openen kan er een code woorden gestuurd naar een e-mail die bij het account hoort, die is al sins april opgezegd van wegen verhuizing.
kan iemand mij helpen want ik heb al van alles geprobeerd maar het lukt niet, iemand die mij kan helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Probeer het even via deze link
https://security.live.com/acsr.aspx

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zal het zo proberen, ik hoop echt dat het zal lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het geprobeerd, alles dat ik wist had ik ingevuld maar ze zeiden dat ik niet de eigenaar ben, wat ik dus nogal raar vind:S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wel bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen dank. Ik ben bang dat je je account dan echt kwijt bent. Je zou ze eventueel nog een mail kunnen sturen en zeggen wat je allemaal geprobeerd hebt nu en je tot je verbazing ziet dat ze niet geloven dat jij de eigenaar bent. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het geprobeerd en ben wel een klein stukje opgeschoten!
bedankt!