Hoe kun je een bepaalde website blokkeren?

Ik wil graag een aantal sites blokkeren zodat die niet meer bezocht kunnen worden via de desbetreffende pc.
Een family filter werkt niet goed vind ik omdat die vaak te veel sites blokkeert. Zo kan ik vaak met de minst veilige instellingen, niet eens auto sites bezoeken. Ik zoek dus een manier om één of twee specifieke sites te blokkeren.
BVD

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Op een Windows-computer kan je het volgende doen: Configuratiescherm > Internetopties > Internetrestricties > Goedgekeurde Websites Vervolgens vul je een naam van een site in en klik je op de knop 'nooit'. Als het goed is wordt die site dan geblokkeerd.

Hier zijn allerlei manieren voor te bedenken, maar als je het localhost wijzigt, weet je zeker dat je je doel bereikt. http://mijnkindonline.nl/86/zelf-reclames-en-sites-blokkeren.htm bovenstaande link beschrijft precies de te nemen stappen Suc6

Zet er een kinderslotje op. Zoek in systeemvoorkeuren (system preferences) naar het ikoon met een volwassene en een kind. (Mac OSX)

hangt er van af welke internet browser je hebt

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100