Hoe kun je een bepaalde website blokkeren?

Ik wil graag een aantal sites blokkeren zodat die niet meer bezocht kunnen worden via de desbetreffende pc.
Een family filter werkt niet goed vind ik omdat die vaak te veel sites blokkeert. Zo kan ik vaak met de minst veilige instellingen, niet eens auto sites bezoeken. Ik zoek dus een manier om één of twee specifieke sites te blokkeren.
BVD

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
34.9K

Het beste antwoord

Op een Windows-computer kan je het volgende doen:

Configuratiescherm > Internetopties > Internetrestricties > Goedgekeurde Websites

Vervolgens vul je een naam van een site in en klik je op de knop 'nooit'. Als het goed is wordt die site dan geblokkeerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Weet je toevallig ook hoe dit moet met Windows 10? Ik kan "Internetrestricties" niet vinden

Andere antwoorden (2)

Hier zijn allerlei manieren voor te bedenken, maar als je het localhost wijzigt, weet je zeker dat je je doel bereikt.

http://mijnkindonline.nl/86/zelf-reclames-en-sites-blokkeren.htm

bovenstaande link beschrijft precies de te nemen stappen

Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Goeie link! Mag ik nog wat vragen? Ik heb het bestand hosts opgezocht en het eens bekeken. Ik zie daar heel veel dubieuze sites staan, dus dat is wel het goede bestand. Maar ik zie daar ook b.v. www.pokergames.com staan. Die is dus geblokkeerd (of wordt door een trucje onzichtbaar) Maar als ik www.pokergames.com intyp op de adresline van mijn browser, kom ik toch gewoon op die site terecht. Doe ik iets fout, of maak ik een denkfoutje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
werkt bij mijn Win7 64bit ook niet helaas.
hangt er van af welke internet browser je hebt