Wat is er aan de hand met hotmail?

En hebben jullie hier ook last van?

hij opent niet meer..!!!! geeft geen foutmelding..het inloggen werkt gewoon niet, site ligt plat ofzo? hellup

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er helemaal geen last van meid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik wel.heel irritant
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ook niet. Of der zit I Love your Hotmail VIRUS op je pc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn hotmailadressen werken prima. Heb ze net even voor je gecheckt. Misschien een "lullige" vraag, maar staat je caps lock per ongeluk aan? Is mij zelf ook wel eens overkomen hi, hi, hi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jonge ga wat voor jezelf doen je verpest de site
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ esme..nee caps staat niet aan...ik krijg wel het beginscherm maar daarna gaat ie gewoon op blank
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oeps..nu kun je zeker ook geen binnenkomende mail lezen...domme ik..ik heb je net een pb gestuurd :-) moet je maar even in de gv inbox kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bovenstaande zaken lezend denk ik dat er dan misschien meer aan de hand is...kut dat er ook geen 'help' adres op hotmail staat. blokkeert je mail op een of ander java-bestand?
Probeer eens vanuit een ander ip adress in te loggen, kijken of dat lukt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ skusme ja ga idd morgen maar ff proberen...thnx!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
JAAAAAAAAAAAA TOP
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hotmail was gister gekraakt, stond in de krant, zie mijn reactie onderaan.

Het beste antwoord

yep bij mij het zelfde (vraag is gisteren ook gesteld) bij mij geeft hij aan dat de server to busy is.
dus wie is er grote bestanden aan het versturen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Mijn hotmail werkt gewoon, niets aan de hand.
itsme
14 jaar geleden
Ik zat er daarnet nog gewoon in en toen ik wilde refreshen (althans teruggaan naar de inbox) gaf hij zelf iets aan van "we have updated" met nog een heel verhaal erbij over dat je je e-mail als draft moest opslaan als je nog een bericht moest opstellen om daarna de browser te sluiten en opnieuw in te loggen. Dat laatste heb ik gedaan en voilà.

Bij mij doet hotmail het dus nu weer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik kan niet inloggen al een paar uur niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aangezien ze meerdere servers hebben zal er dan denk ik een aantal (waar jouw hotmailadres zeg maar op bijgehouden wordt) plat liggen of minder goed functioneren. Er was de afgelopen dagen ook sprake van het verspreiden van enorme lijsten met gebruikersnamen en wachtwoorden, dus zodra dat weer kan je wachtwoord wijzigen is zeker geen overbodige luxe. Ik ben bang dat het enige wat je op dit moment kunt doen toch afwachten is. Ik vermoed dat het dus met die update samenhangt.
Blijkbaar ben je niet de enige

http://www.goeievraag.nl/vraag/hotmail-hand.25172

Ik persoonlijk heb nergens last van. Dus ik kan je ook niet vertellen wat de oorzaak is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
blijkbaar is jou hotmail gekraakt, door hackers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ook geen problemen met Hotmail, kan je dus ook niet vertellen wat er aan de hand is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb het onlangs ook gehad, ik heb mijn wachtwoord toen veranderd en toen deed ie het weer... Misschien een idee? Gewoon even een fout wachtwoord intypen en dan krijg je meteen een linkje nieuw wachtwoord instellen.... Succes!
NB: vind dat er de laatste tijd erg veel problemen zijn met msn en hotmail, ik weet niet wat er mee aan de hand is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nergens last van :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een linkje waarheen..? heb geen tweede e-mail adres
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naatje; ja, dan wordt het idd wat lastiger. Ik heb een tweede emailadres ingesteld bij eerdere problemen met hotmail. Ik raad je dan ook aan een tweede emailadres aan te maken (bv bij gmail) en die in te stellen als je hotmail het weer doet. Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er staat dit: ''Server is too busy''....gewoon ff afwachten dus?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, heb ik ook wel eens gehad, kan dat het morgen gewoon wel lukt, succes!
Gister stond in het Ad dat hotmail is gekraakt.
Ik heb het artikel voor je opgezocht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeer je geheime vraag te beantwoorden,ik heb het ook gehad ,op teletekst stond dat er een groep hackers zijn bezig geweest.Als je geen geheime vraag hebt geregistreerd dan kun je msn opnieuw erop zetten,met een nieuw wachtwoord.succes