Hoe heet het proggie wat je kon gebruiken om te zien wie je geblokkeerd hebt of wie online is enz enz het lijkt heel veel op msn plus ?

IK zoek een proggie die je kon installeeren voor msn om te zien wie jou geblockt heeft en je kon ook zien of iemand online is en meerdere dingen het is geen MSN PLUS maar het lijkt er wel veel op.
Ik had het vroeger op mijn computer maar heb het heellang niet meer er opgezet en wilde het weer gebruiken maar ik kom niet meerop de naam.

Volgens mij had het een soort naam wat veel lijkt op een muziek zender wat een paar jaar geleden op tv was.

Toegevoegd na 3 minuten:
Het is voor msn sorry vergat ik er bij te zetten.
Let op: ik bedoel geen msn plus maar wel net zo iets.

Toegevoegd na 3 minuten:
Het is voor msn sorry vergat ik er bij te zetten.
Let op: ik bedoel geen msn plus maar wel net zo iets.

Toegevoegd na 37 minuten:
Pfff ik heb het gevonden het heet messenger discovery of messengerdiscovery
vroeger gebruikte ik deze altijd.
Als het niks is gooi ik het er weer af.
Bedankt voor het helpen ineens schoot discovery in mijn hoofd en dat is dus die muziek zender wat ik schreef.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
12 jaar geleden
zet zulke troep er niet op, het enige dat ze doen is alle emailadressen in je lijst meepakken en doorverkopen aan weet ik veel wie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk uit, ik heb deze ook een tijdje gehad en het is een leuk programmaatje maar er zit veel shit in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou ik zie het @tochscreen ik gebruikte het vroeger echt heel vaak toen het net nieuw was, maar het is nu veel slechter en voor sommige dingen moet je nu ook betalen ik heb het al weer verwijderd

Het beste antwoord

Dit werkt niet. Er bestaan niet zulke prog's. Er zit een of andere bug in, kan het niet uitleggen maar geen een werkt goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

probeer eens msn plus! http://www.msgplus.net/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ebuddy gebruik ik. Is erg handig en je kan het aan vele netwerken koppelen