Houdt een Iphone app ook je data op je computer bij?

Er zijn verschillende apps die bijhouden hoeveel je datagebruik op je iphone is. Zo kun je goed bijhouden of je binnen je bundel blijft o.i.d. Nu heb ik de volgende vraag. Ik gebruik mijn iphone vaak als modem op mijn laptop, als ik op plaatsen ben waar ik geen wifi oid heb. Dat kost uiteraard meer data omdat ik meer data opvraag. Zijn er apps die DAT ook bijhouden? ik heb binnenkort namelijk een data bundel van 1GB, en wil dat wel bijhouden dat ik daar niet overheen ga.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Er zijn geen apps om direct het internet te tellen via je laptop. Maar als jij je iphone gebruikt als modem gaat het internet gewoon via je telefoon en houd elke willekeurige dataApp dat gewoon bij via wifi.

Dus je kan nu al tellen hoeveel je ongeveer kwijt ben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik bedoel ook niet een App die ALLEEN mijn laptop data gebruik meten. Die app meet natuurlijk ook mijn Iphone data gebruik. Maar uit je uitleg begrijp ik dat hij die twee dus wel bij elkaar optelt zegmaar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja tuurlijk Of dat je nou je data gebruikt om hyves op je telefoon of computer te kijken het gaat allebij toch via je iphone en de dataApp ziet niet eens het verschil. Voor die app is data gewoon data