Wat is een goede internetprovider voor een alles in 1 pakket?

ik ben opzoek naar een goedkoop alles in 1 pakket en kwam via een site (zie hieronder) uit op scarlet, online en tele2. Welke zouden jullie adviseren?

Toegevoegd na 18 seconden:
deze site: http://www.beste-internet-provider.nl/internet-provider/gemiddelde-kosten-per-maand-voor-je-alles-in-1-p.html

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

persoonlijk zou ik voor tele2 gaan
die heeft zijn tv via kabel
Digitenne is maar afwachten of je goed signaal krijgt
aangezien dat door de lucht gaat en het dus echt afhankelijk is waar je woont of het goed is en blijft
en tele2 heeft alles via kabel en is daarom betrouwbaarder en( volgens mij ook meer zenders)
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die lijkt inderdaad één van de goedkoopste.
Kies voor UPC, UPC is goedkoop en bij digitale televisie hebt u het grootste aanbod aan zenders en mogelijkheden, je hebt al een pakket vanaf 45 euro per maand en nu de eerst 6 maanden voor 36euro dacht ik per maand. Pakket inbegrepen:

Digitale tv
Kabel tv
Bellen
Internet fiber power
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op http://www.totaalwijzer.nl/ . Daar kun je aan de hand van jouw kijk-, internet- en belgedrag het goedkoopste abonnement uitzoeken.