Ik kan geen apps meer verwijderen van mijn iPad omdat er geen kruisjes meer verschijnen als ik de apps lang indruk. Wat doe ik verkeerd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
30K

Het beste antwoord

Allemaal fout!
Kijk bij instellingen, dan algemeen en dan beperkingen
Waarschijnlijk is het wissen van Apps uitgeschakeld
Zo voorkomen wij namelijk ook dat onze peuter de Apps steeds verwijderd.....
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij bent de enige die het goede antwoord gaf!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb de iOS 11, en ik kan de apps niet verwijderen. Terwijl ik van alles heb geprobeerd. Heeft u misschien ook andere antwoorden?

Andere antwoorden (3)

Misschien zijn het de apps die standaard op de iPad staan, die kun je niet verwijderen, en apps die nog niet volledig gedownload zijn kun je ook niet verwijderen. Anders even opnieuw opstarten en opnieuw proberen. Anders weet ik het ook niet meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niets. Heb je de nieuwste ios versie?
Heb je je ipad al uit en aan gezet?
Probeer maar eens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als er echt niets lukt, aansluiten op de computer en hem herstellen, normaal ga je al je apps dan terug hebben.