Kan je op facebook de spel level notificaties uitstellen?

Ik heb een paar vrienden die blijkbaar erg goed zijn in spelletjes, en daar weer een bloemkool of een paard mee gewonnen hebben of zo. Door deze non info sneeuwen de leuke meldingen onder. Kan je dit uitschakelen zonder die vrienden te verweideren?

12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

- Hou je muis over het desbetreffende bericht in je news feed.
- rechts verschijnt nu een pijltje, als je hier op klikt komt er een dropdown menu.
- daar staat ergens de optie 'hide all from (naam spel)'
- zodra je hier op klikt, verdwijnen al die berichten uit je news feed, de rest van de berichten van je vrienden zie je nog wel gewoon.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb een afbeelding toegevoegd om het duidelijker te maken.
Op het bovenste plaatje zie je het pijltje dat ik bedoel, dit verschijnt als je je muis over een nieuw bericht houd in je newsfeed.

Als je daar op klikt, zie je het onderste plaatje, je moet de laatste optie hebben, 'hide all by ..'

Ik heb in dit geval gekozen voor iemand die via de Hootsuite app wat gepost heeft, omdat ik al die Farmville dingen al verborgen heb.
Plaatje bij antwoord
Kimath
12 jaar geleden
Frimu2
12 jaar geleden
nou ik heb er weer een die zonodig een ziekenhuis wil bouwen op farmville , mijn muis over alles wat met die irritatie te maken heeft heen laten gaan. Maar zie nergens een pijltje verschijnen..... :-(
Kimath
12 jaar geleden
zie het zojuist toegevoegde plaatje.
Heb je Facebook trouwens op Nederlands of Engels staan? De Engelse versie heeft de nieuwe interface al, volgens mij heeft de Nederlandse nog een oudere versie. Daar moet je zoeken naar een kruisje.