Wat is porren op facebook ?

Heykeus !

Iemand heeft me gepord op fb.
weet iemand eigenlijk wa het betekend?

dankjeee...
♥ xxx

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
21.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het niet weten maar is het niet netzoals tikken op hyves?

Antwoorden (3)

VOlgens mij, want mijn vriendinnen gebruiken het ook.
Een duwtje in iemands zijn buik of zij.
Porren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer je de aandacht van een gebruiker wilt zonder een bericht te sturen is het mogelijk deze gebruiker te porren. Wanneer een gebruiker het profiel van een vriend bezoekt, kan deze kiezen voor de knop ‘Porren’. De eigenaar van het profiel ontvangt hier een melding van op de startpagina.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad net als tikken!