Facebook: iemand blokkeren/verwijderen van je vriendenlijst die steeds zijn/haar profiel de-activeert?

Ik wil iemand verwijderen van Facebook omdat ik niet wil dat diegene mijn profiel ziet, maar diegene de-activeert profiel steeds dus is niet te vinden wanneer je zoekt en privacy instellingen wilt aanpassen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Of het werkt weet ik niet zeker, omdat al mijn contactpersonen actief zijn.

Maar wat je kan proberen is het volgende:
Account
Privacyinstellingen
manage blocking (onderaan rechts)
en dan bij gebruikers blokkeren naam + emailadres invullen.

Zoals ik het daar lees zouden actieve gebruikers en toekomstige gebruikers die vrienden willen worden geblokkeerd worden.

Ik zou zeggen, probeer het uit, werkt het niet laat het me dan ook even weten?