Hoe zorg ik ervoor dat de Marquee tekst boven het menu komt?

Ik ben bezig met de opmaak van mijn site, maar het lukt me niet om de marquee tekst boven het menu te krijgen. De fout zit waarschijnlijk in het CSS bestand en die heb ik dus bijgevoegd. Zie de afbeelding voor mee informatie.
http://www.2shared.com/document/i3OQX-eS/source.html

Toegevoegd na 10 minuten:
De opmaak voor marquee is .marquee en de opmaak voor het menu is ul.MenuBarHorizontal

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Hier heb je het regeltje wat je kan plaatsen en dan werkt het:

HIER JE TEKST PLAATSEN!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
align="middle" werkt om één of andere reden niet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet het wel gewoon doen, wellicht moet je de browser even verversen, kan zijn dat het oude bestand nog in het cache zit