E-books in een andere taal

Voor kennissen zoek ik een website waar je (recente) boeken voor de plots zo populaire e-readers kunt downloaden in onder andere Servisch en/of Hebreeuws. Gewoon betaald, als bij BOL.com. Boeken in het Engels zijn zo gevonden, in het Nederlands ook. En voor andere talen zijn die e-readers nu juist zo handig, want downloaden kan zo over de grens, fysieke boeken kopen blijft toch steeds lastig.

Wie heeft er een link naar een buitenlandse boekwinkel voor mij?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Toevallig vandaag ook flink aan het zoeken geweest. Voor betaalde boeken kan ik je niet helpen, maar bij Project Gutenberg vind je rechtenvrije boeken te over. Zelfs enige in Hebreeuws en Servisch...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Graag gedaan ;)
Succes ermee dan maar!
Je kunt via geavanceerd zoeken bij Google aangeven in welke taal je wilt zoeken (zie de link hieronder). Bij 'language' vul je Serbian in.
Ik neem tenminste aan dat die kennissen Servisch spreken. Ik vulde ebooks in als zoekwoord, maar nog beter is waarschijnlijk de Servische term.
(td)