Op welke site vind je de beste tips over nieuwe internet toepassingen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

De term "internet toepassingen" is wel breed. Zelf vind ik het leuk om regelmatig te kijken op www.tweakers.net

Deze site bevat nieuws en informatie over de nieuwste software, pc/console/smartphone hardware, firmware, tools en heeft daarnaast een heel uitgebreid forum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@All4rd idd een goede Die volg ik ook al jaren..
Zelf houd ik webworld.nl graag in de gaten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Javaan Ik zie niet echt internet nieuws op die site helaas...