Is 250 mb internet genoeg voor de Hyves, twitter en Facebook app en om op msn te zitten én om af en toe wat te googlen

Zo niet hoeveel mb heb ik dan nodig

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Dat is meer dan genoeg! Als je ook YouTube gaat bekijken en heel veel gaat googlen zal je er wel overheen gaan.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt er een beetje aan wat je met 250MB internet bedoelt. Als het de snelheid van je internet aansluiting is kan je waarschijnlijk nog veel en veel meer programma's draaien. Als het de ruimte van je cache-geheugen is, dan is het veel te laag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is redelijk genoeg, zolang je maar niet elke dag alle foto's van al je vrienden gaat bekijken want 1 foto kost makkelijk 2 a 3 MB. YouTube kost ook veel en live streams ook. Maar Twitter, Hyves en Facebook zijn makkelijk te doen met 250 MB. Succes!