Hoe stel ik een vraag op facebook?

In Helpdiscussies? Ik kan geen link vinden...:(
Wil je de link hier plaatsen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.9K

Het beste antwoord

Er is een helpcentrum, zie link
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan nog. als ik mijn vraag invoer waar komt hij dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan kom je uit bij de FAQ
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan komt hij in het linkerrijtje te staan bij evenementen, berichten, etc. Daar staat dan ook Vragen tussen als je er een hebt gesteld. Je kunt bij de invoer van je vraag ook nog kiezen of je mensen een bericht wil sturen met je vraag en welke mensen specifiek.

Andere antwoorden (1)

Als je wat wil delen krijg je ook te zien dan kun je kiezen uit een paar dingen. Uit een video afbeelding etc. Kies dan voor vraag en stel je vraag bij facebook aan je vrienden.