is whats app altijd verbonden met internet? en pingchat?

ik heb nog geen blox op mijn mobiel, maar ik heb wel wel whatsapp en pimgchat, maar gaat dat niet van mijn btg af? (zit je dan zijn constant op internet?)

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kan hem instellen dat hij alleen op wifi gaat. Voor de rest is hij altijd online. Ook kan je instellen dat hij in het buitenland de connectie verbreekt,

als je thuis zit en je hebt je wifi aan dan is dat geen probleem. er gaat dan niks van je beltegoed af. maar zodra je met 3G bent verbonden dus gewoon internet dan zou het kunnen dat er wat van je beltegoed af gaat, maar zolang je via wifi gebruikt gaat dat goed en kun je gebruik maken van pingchat en whatsapp.

Het ligt aan welke telefoon je hebt maar je kunt je mobiele data verkeer gewoon uitzetten vaak, dan kost het je nooit geld (al heb je ook geen internet tenzij je Wi-Fi hebt.

Whatsapp heeft constant verbinding met internet, zodat je direct, zonder vertraging de berichten van anderen binnenkrijgt. Hoeveel data dit precies per uur kost weet ik niet, maar het hangt er natuurlijk van af of je veel plaatjes en filmpjes whatsappt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100