Is er een manier om van picasa in 1 keer een heel album te downloaden?

Nu gaat t foto voor foto en dat is zo traag...

Toegevoegd na 3 uur:
De kink uit het eerste antwoord geprobeerd want, dit leek de oplossing, tot ik het ging proberen.
Echter deze mogelijkheid:

Terwijl u het album bekijkt dat u wilt downloaden, klikt u op Acties > Downloaden naar Picasa.

staat niet op mijn scherm. Geen äcties"en bij downloaden geen keuze. Dus nog steeds foto voor foto

Dus helaas niet verder gekomen. Iemand anders misschien?

Toegevoegd na 3 uur:
De kink uit het eerste antwoord geprobeerd want, dit leek de oplossing, tot ik het ging proberen.
Echter deze mogelijkheid:

Terwijl u het album bekijkt dat u wilt downloaden, klikt u op Acties > Downloaden naar Picasa.

staat niet op mijn scherm. Geen äcties"en bij downloaden geen keuze. Dus nog steeds foto voor foto

Dus helaas niet verder gekomen. Iemand anders misschien?

Toegevoegd na 6 dagen:
Hoewel het antwoord mij niet hielp, dit toch als beste gekozen: misschien heeft een ander er wat aan....

Toegevoegd na 6 dagen:
Hoewel het antwoord mij niet hielp, dit toch als beste gekozen: misschien heeft een ander er wat aan....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

misschien onderstaande link het antwoord wat je zoekt?