Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je iets via internet hebt gekocht maar je hebt het na 30 dagen nog niet, wat moet je dan doen?

Ik had ergens gelezen dat het bedrijf dan je geld terug MOET storten ofzo. Is dit zo?
Ik heb namelijk op 27 juli iets gekocht via internet, maar het internetbedrijf zegt dat postNL de brief kwijt is geraakt en ze weigeren het geld terug te geven. Dus vandaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
406
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke site?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.onlinegamershop.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk hè, bezuinigingen bij PostNL...ik vind regelmatig pakketjes en post in de bosjes...leuk die goedkope studenten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Miranick: dat zijn niet per se studenten.
Elke keer domweg melden bij het distributiecentrum van Postnl of bij het centrale nummer, desnoods de politie.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat is het risico, alleen voor extra betaling kan je hier zeker van zijn. Je kan proberen contact op te nemen met de verkoper maar hun zijn daartoe nier verplicht
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je had al veel eerder moeten reageren, nu krijg je waarschijnlijk niks meer. Zij kunnen niet controleren of je het product echt niet hebt ontvangen of dat je gewoon liegt en zo gratis games probeert te krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik al gedaan! Al na 4 dagen omdat ik het vreemd vond dat ik hem nog niet binnen had. Ze zeiden dat ik moest wachten en na 10 dagen zeiden ze dat 't mogelijk kwijtgeraakt was.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding