Waarom heb ik op me iPod touch soms 2 van de 3 streepjes internetverbinding en soms helemaal niet

Daarmee bedoel ik dan dat als ik een lange tijd op dezelfde plek zit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie Vraag... heb ik ook... soms valt verbinding zelfs helemaal weg!

Antwoorden (2)

Dat heeft met andere factoren te maken. Ook hoeveel andere apparaten er gebruik maken van hetzelfde netwerk en de frequentie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan aan een aantal zaken liggen, bv:
- storing door andere apparaten in de omgeving. Dit kunnen ook wlan routers uit de omgeving zijn, maar ook obstakels tussen zender en ontvanger.
- het ontvangst van de iPod zelf, hoe je die vasthoudt of hoe vol de akku nog is.
- sommige routers verlagen hun zendvermogen, als er weinig draadloos verkeer is. Dit geeft natuurlijk ook een vermindering van de ontvangst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow ik dacht dat het alleen aan me iPod zelf lag