Waar kan je Dance Academy online kijken?

www.uitzendinggemist.nl en www.herhaling.nl werken niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.8K

Het beste antwoord

Ik heb alle Afleveringen vam dance academy op youtube bekeken. Ze staan er allemaal op maar hebben geen ondertiteling
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Eventjes Googelen en ik heb het antwoord voor u, er bestaan namelijk paar afleveringen die online worden gezet..

Toegevoegd na 51 seconden:
Australische Jeugdserie. Tara Webster is een nieuwe student van de Nationale Dance Academy. Samen met haar medestudenten Katrina Karamakov, Ethan Karamakov, Samuel Lieberman, Abigail Armstrong en Christian Reed leert zij de ins en outs van de balletwereld kennen. Uitzending gemist van Dance Academy? Kijk hieronder de uitzendingen terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt, maar deze werken helaas ook niet, want ze worden gestreamd van uitzendinggemsit.nl. In ieder geval bedankt voor de moeite!