Hoe kun je ervoor zorgen dat je YouTube filmpje veel bekeken word?

Ik heb al een Site waar ik alle filmpjes op plaats, ik gebruik ook altijd veel labels op YouTube (Zou het mogelijk zijn dat als je veel labels hebt ze ook minder waarde krijgen?)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Informeer vrienden, als die kijken heb je een hoger getal bij 'aantal keer bekeken'. Zo wordt het filmpje populairder en zullen meer mensen het bekijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En vraag of je vrienden de filmpjes 'delen' dan kan op de knop onder het filmpje. Zo zien nog meer mensen het ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als eerste moet je het aan iedereen laten weten, zet het in je msn, hyves, twitter, facebook, wat dan ook. En abboneer ook mensen, en vraag of zij jou ook willen abboneren. Want de mensen die jou abboneren, die krijgen altijd bericht wanneer er een nieuw filmpje gepost is. Dus misschien willen ze dan wel kijken, en zo kom je meestal aan de vieuws!
Succes