dat zijn torrent files,daarvoor moet je wel de software installeren b.v utorrent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, dat zijn geen torrentbestanden. Het zijn normale bestanden op een zgn fileserver.
Gewoon 1 voor 1 aanklikken, er is echter een addertje... Als je geen betalend lid wordt, mag je maar 1 bestand tegelijk downloaden en moet je vervolgens lang wachten voor je je volgende bestand mag ophalen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar hoe pakte da dan uit?
Van Rapidshare zijn bijna allemaal RAR bestanden.
Je kan gratis het programmaatje Winrar downloaden.

Als je dit gedaan hebt krijgen al die bestandjes allerlei kleuren als een boekenstapeltje.

Klik er met je rechter muisknop op en klik op "hier uitpakken" en voila daar is je bestand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rapidshare-files zijn meestal rar files en die pak je bv uit met win-rar of 7-Zip
Je kan als je gratis wil downloaden meestal 1 file per kwartier downloaden
Wil je zonder wachttijd volop downloaden dan kan je daar een abonnement op nemen en dat doe je hier
http://www.rapidsbuy.com/
Heel handig met t gebruik is als je (gratis)CryptLoad installeert.Dat is een speciale downloadmanager die naast rapidshare ook FileSonic/hotfile/fileserve/Megaupload en vele soortgelijke ook kan verwerken.
Voordeel je kan al je downloadlinks erin copyen alles blijft bewaard ook als je t programma afsluit bij opnieuw starten ervan gaat ie dus door waar ie was.
Voor een manual gewoon ff cryptload in de zoek zetten op you-tube vind je vast instructiefilmpjes erover,via google zal je die ook gaan vinden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Tip
Mooie site met rapidshare en soorgelijke files
http://avaxhome.ws/