kun je op een of andere manier zien wie jouw profiel bekijkt op facebook en hoevaak ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Antwoorden (3)

Nee dit is niet mogelijk. Je hebt niet zoals op Hyves zoiets als "Goldmembers".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee en de applications die zeggen het wel te kunnen zijn nep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neen dit kan niet soms krijg je zo een bericht waar staat dat die persoon jou profiel al 40x bekeken heeft ofzo! Niet op klikken is nep en schijnt een virus te zijn!