Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder ik minecraft helemaal van me pc?

Ik heb nu het probleem dat ik me saves niet meer kan vinden :S dus wil ik mijn saves vinden die kan ik niet vinden omdat ze zijn verwijderd dus nu wil ik het spel goed verwijderen zodat ik weer op nieuw kan downloaden .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ga naar deze computer - configuratiescherm - programma's en onderdelen - programma verwijderen.
Als je alsnog alles wil na checken kun je zelf naar de bronmap gaan bijvoorbeeld: "C:/program files/minecraft"
En daar alles weghalen. Vergeet daarna niet je prullenbak te legen om echt alles van je pc te halen!'
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt niet minecraft wordt opgeslagen in locatie %appdata%
Ga naar de map 'gebruiker'(jou naam). Druk daar op alt en dan op extra. Ga naar het tabblad weergave en klik; verborgen mappen weergeven aan. Ga nu weer terug naar de map 'gebruiker'. Daar is nu een map zichtbaar die App data heet. Open die en open dan de map roaming. Daarin staat weer een map die .minecraft heet. Als je die verwijdert is minecraft van je pc af ;)

(Dit is voor windows 7 ik weet niet of het bij een ouder systeem anders is)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
open uitvoeren of type in de balk van je documenten in %appdata% en dan verwijder je het mapje .minecraft zo moet het vragen stel ze maar oke
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding