Hoe maak ik een youtube filmpje met foto's en muziek?

Ik wil heel graag een filmpje maken voor op youtube. Ik wil foto's achter elkaar plakken, en die laten afspelen met muziek erbij. Maar ik heb geen idee hoe dit moet!
Wie weet hoe ik zo'n filmpje kan maken?
Ik heb al geprobeerd om Windows Movie Maker te downloaden, maar als ik hem heb gedownload, kan ik hem niet openen!
Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
7.8K

Antwoorden (6)

Je kan ook online in youtube zelf stukken film monteren.
Anders is er nog een gratis product van windows live te downloaden: live moviemaker geloof ik.
Daar kan je niet veel mee. . .
Daarom adviseer ik je pinnacle studio te nemen.
Het kost wel een uurtje om uit te vinden waar alle knoppen zitten, maar dan kan je wel echt een professionele film in elkaar draaien!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je niet al te veel ingewikkelds wil is Windows Movie Maker wel een optie. Je kunt niet superveel, maar wel verschillende overgangen en je kunt ook muziek toevoegen.
Hoezo lukt het niet hem te openen? Is alles wel geïnstalleerd? Anders moet je hem opnieuw proberen te instaleren.
Als het niet lukt: Voor alternatieven voor Movie Maker kun je ook hier kijken: http://www.goeievraag.nl/vraag/alternatief-windows-movie-maker.28711 Daar staan nog een aantal programma's die je ook kunt gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Houd het simpel en begin met Windows Live Movie Maker (voor pc's die op Vista en Windows 7 draaien) of Windows Movie Maker dat al standaard op pc's met XP zit.
(Het laatste programma hoef je dus niet te downloaden. Voor WLMM kun je hier terecht: http://explore.live.com/windows-live-movie-maker?os=other)
Je importeert de foto's in het programma (een combinatie van filmpjes en foto's kan natuurlijk ook) en gaat op zoek naar rechtenvrije muziek, bijvoorbeeld op deze sites:
http://www.jamendo.com/en/
http://magnatune.com/
De gedownloade muziek kun je met de knop "Muziek toevoegen" achter de foto's zetten. Ook kun je nog teksten toevoegen en de overgang tussen de verschillende foto's kiezen. Klaar? Sla de productie dan op op je pc en upload de video vervolgens naar YouTube.
Pieter2011
12 jaar geleden
Een mac is duur maar imovie en final cut pro zijn super makkelijk te bedienen (ik begon als beginner en heb best goede filmpjes gemaakt) en het is echt makkelijl en het ziet er proff uit.

En even over mac, mensen zeggen dat mac duur is maar je krijgt kwaliteit, een mooi scherm, snelle computer, dure prorgamma's die er al standaard in zitten en die echt goed werken. En iets waar je geeen spijt van krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik adobe after fx ^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het antwoord is movie maker!
Je start hem op er staat foto of video toevoegen je drukt op de fotos die je wilt. Daar naast staat muziek toevoegen dan doe je het muziekje die je wilt. Rechts staat youtube, skydrive em facebook je drukt op youtube en dan log je in met je youtube account dan moet je een paar gegevens van het filmje in voeren zoals: hoe moet het filmpje heten. Met welke woorden kunnen mensen het vinden dan onderaan staat plubliceer daar drukje op dan kom je hoe groot het filmpje is meestal staat er ook wat aanbevolen is daar druk je op en hij gaat laden en laden en daarna staat hij er op en als he filmpje het nog niet doet dan moet je nog even wachten. Je kan ook mooie overgangen maken tussen je foto's veel plezzier en succes