Log in op je router. Dit doe je door in je webbrowser je ip nr te typen .( Meestal is dit 192.168.1.1 ) Dan log je in met naam: admin en wachtwoord : admin en dan klik je op "wireless" en daar zie je staan " wireless channel"
( bv 11-2.467 ghz) en deze kun je dan veranderen. Het advies is om kanaal 1 , 6 of 11 te kiezen, dan heb je de minste kans op storing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit verschilt heel erg per router/modem/provider maar het is meestal mogelijk als je via je browser inlogt op je router.