wat is myspace nou precies?

kan iemand me uitleggen wat het is en hoe ik er vrienden krijg. want ik snap er niks van :P ik heb bijvoorbeeld kesha als vriend maar jah dat heeft zij denk ik niet geaccepteerd. hier is mijn profiel http://www.myspace.com/540107065 wete niet of het mag maar ja iemand help me..........!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.8K

Antwoorden (1)

Het is een sociaalnetwerksite. Je hebt je eigen profiel en je kan bvb weblogs bijhouden e.d. De definitie ervoor is virtuele gemeenschap.