Hoe maak ik GRATIS een eigen website? ( niet www.mijnwebsite.blablabla.nl maar gwn www.mijnwebsite.nl , com tk of wat dan ook )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je kan met dot.tk je domein naar bijvoorbeeld www.testdomein.tk verAnderen.
Dus dan was het eerst www.testdomein.blablabla.com en dan wordt het www.testdomein.tk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

denk dat t makkelijkste is dat je een blog aanmaakt via google das gratis

https://www.google.com/accounts/ServiceLogin?service=blogger<mpl=start&hl=nl&passive=86400&continue=http://www.blogger.com/home#s01
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zit ongeveer zo:

Er bestaan SUBdomeinen, en er bestaan gewoon domeinen, voor een domein moet je ALTIJD betalen, subdomeinen worden over het algemeen gratis aangeboden.

Een domein is net als een groot wit leeg a4-tje. Je mag vellen toevoegen, aan elkaar lijmen, ingewikkelde constructies verzinnen, kleuren, lijmen, plakken stiften, vies maken, schoonhouden, wat jij wilt (!!), kortom, het is jouw vel, jouw stukje... jouw creatieve vermogen mag je erop los laten.

Je krijgt er van alles bij: emailadresen, fttp, domeinnaam enzo..

voorbeeld zie hier onder webhosting http://www.mijndomein.nl/webhosting

dat is dus www. DOMEIN .nl (domein is dus het a4tje)

Subdomeinen daarentegen kan je zo zien:

Stel je hebt hetzelfde stuk papier. Dat witte stuk papier heb je een naam gegeven, zoals je ook je kind, huisdier en andere dingen een naam geeft, in dit geval noemen wij het witte stuk papier DOMEIN. dus www.domein.nl

Op een klein hoekje heb je wat info geschreven en erbij gezet dat iedereen een klein stukje mag hebben, maar om te voorkomen dat de een een enorm groot stuk in beslag neemt en de ander maar een muizestukje, heb je alles netjes verdeeld in klein vierkantjes. Zo mag iedereen een even groot stukje en tot aan jouw aangegeven grenzen de boel aanpassen en dan ook nog eens GRATIS.

resultaat is www.SUBDOMEIN.domein.nl

Vergelijkbaar zijn sites als profielensites, blogs, onlinefotoalbums en weet ik wat niet meer.

Je krijgt alleen dat stukje, verders niets, je mag een wachtwoord bedenken en een inlognaam. En een link die er zó uitziet

Dán heb je nog .tk als domeinnaam. Die zijn gratis te krijgen, behoren toe aan Tokelau, een groep van drie atollen (koraaleiland) op bijna 500 km ten noorden van West-Samoa (in de Stille Zuidzee). En dan nog mag je er maar drie "hebben".
http://www.voorbeginners.info/domeinnaam/gratis-domein.htm

op http://www.dot.tk/nl/pageA00.html kan je die registreren.

Op je vraag of het ook gratis kan, nee, dat kan niet met een andere extensie (dat is bijv. .com, .nl, .be, .info, nu, enz..), alleen met .tk (voorzover ik weet) en niet alle overige soorten.

Toegevoegd na 2 minuten:
"link die er zo uitziet" in "Je krijgt alleen dat stukje, verders niets, je mag een wachtwoord bedenken en een inlognaam. En een link die er zó uitziet"... ik heb dat voorbeeld al genoemd onder de grote letters van GRATIS
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk ook eens naar:
http://www.come2me.nl/
Misschien toch interessant voor je...
alleszins gratis.
Sukses!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet een gratis site maken endaarna naar www.dot.tk, bijvoorbeeld heb je dan; jan.come2me.nl dat vul je dan in bij dot.tk en dan is je site jan.tk