Kan ik zorgen in mijn hotmail dat bv. alle mails van GV en van Twitter in een rechtstreeks bepaalde map komen en niet in mn inbox?

ik vind het erg vervelend om elke dag 60 mails ongeveer te hebben die ik dan allemaal moet verwijderen en de prive mails etc. over het hoofd zie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
6.2K

Antwoorden (4)

1) Surf naar hotmail  en log in met je Windows Live-account.
2) Klik rechts boven op de knop »Opties» en »Meer opties».
3) Klik onder de kop »Hotmail aanpassen“ op »E-mail automatisch in mappen plaatsen».
4) Klik op de knop »Nieuw filter«.
5) Kies in het eerste uitvalmenu de optie »Adres afzender» en selecteer in het tweede keuzemenu de optie »bevat».
6) In het tekstvak typ je het e-mailadres van diegene die de e-mails stuurt.
7) Selecteer onder »Stap 2« de optie »Nieuwe map«, en geef de map een naam.
8) Klik op »Opslaan« om de gemaakte wijzigingen te bewaren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb 2 hotmails. 1 voor ww's en dergelijke. de andere voor gewone mails.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb 2 e-mail adressen die kan je bijvoorbeeld in outlook met elkaar koppelen. Als je helemaal geen emails meer wilt ontvangen van twitter enzo moet 1 van die mails naar ongewenst verplaatsen en dan blokkeert je Hotmail de rest van de emails die je van die afzender ontvangt ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je ze niet leest en gewoon weggooit kan je op GV en Twitter aangeven dat je geen mails wilt ontvangen.
Hoef je niet moeilijk te doen in je mailbox.
Op GV heb je in je balkje staan : berichten. Daar komen de belangrijke berichten van de moderators in te staan en krijg je dus gewoon te zien en kan je lezen.