Hoe kan ik mensen een voorstel laten doen om een profielfoto te laten voorstellen op Facebook?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Maak een afbeelding met de foto's die je misschien wilt kiezen met nummers erbij.
Plaats deze op je wall met de vraag aan mensen om het nummer te noemen van de foto die ze het beste vinden.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen goeie foto's, ik wil andere mensen juist laten voorstellen.
Kimath
12 jaar geleden
Dan kun je er een poll van maken, of gewoon een post op je wall zetten: Wat voor foto vinden jullie leuk als profielfoto voor mij?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen mooie foto's, ik bedoel dat een ander familielid mischien een foto heeft.
Kimath
12 jaar geleden
Dan maak je een wallpost of ze je foto's willen sturen, of zorg je dat iemand mooie foto's van je maakt.