Hoe moet je op facebook iedereen erop attent maken dat er een facebookpagina bestaat zonder daarvoor betaald reclame voor te maken?

Ik heb een facebook pagina over een bepaald onderwerp gemaakt en ik zou daar graag veel mensen van op de hoogte willen stellen, maar ik heb dus geen flauw idee hoe ik dat moet doen. Reclame maken voor mijn pagina wil ik niet, daar heb ik het geld niet voor.

Hoe gaat zoiets in zijn werk?

Een groep maken op hyves en dan iedereen daar op attent maken snap ik wel, maar hier op facebook ilijkt wel abracadabra :(

Toegevoegd na 21 minuten:
niet letterlijk "iedereen", maar gewoon, zoveel mogelijk mensen... hoe doe je dat? ik heb zelf 104 "vrienden"

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je met iedereen? Iedereen op Facebook? Dat kun je vergeten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hm, .... nou ja gewoon zoveel mogelijk mensen, niet letterlijk iedereen op facebook ;)

Het beste antwoord

Je zou kunnen beginnen met een privébericht aan al je vrienden (je kunt er max. 20 tegelijk een bericht sturen, dus je moet dan wel een keer of 5 hetzelfde bericht maken) en aan hen vragen om het door te geven aan anderen, die het dan ook weer kunnen doorgeven. Op die manier bereik je best aardig wat mensen.
Ook kun je een post op je eigen fb-pagina plaatsen en die openbaar maken (account - privacy - status zichtbaar voor iedereen)