Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet je op facebook iedereen erop attent maken dat er een facebookpagina bestaat zonder daarvoor betaald reclame voor te maken?

Ik heb een facebook pagina over een bepaald onderwerp gemaakt en ik zou daar graag veel mensen van op de hoogte willen stellen, maar ik heb dus geen flauw idee hoe ik dat moet doen. Reclame maken voor mijn pagina wil ik niet, daar heb ik het geld niet voor.

Hoe gaat zoiets in zijn werk?

Een groep maken op hyves en dan iedereen daar op attent maken snap ik wel, maar hier op facebook ilijkt wel abracadabra :(

Toegevoegd na 21 minuten:
niet letterlijk "iedereen", maar gewoon, zoveel mogelijk mensen... hoe doe je dat? ik heb zelf 104 "vrienden"

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
614
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je met iedereen? Iedereen op Facebook? Dat kun je vergeten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hm, .... nou ja gewoon zoveel mogelijk mensen, niet letterlijk iedereen op facebook ;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je zou kunnen beginnen met een privébericht aan al je vrienden (je kunt er max. 20 tegelijk een bericht sturen, dus je moet dan wel een keer of 5 hetzelfde bericht maken) en aan hen vragen om het door te geven aan anderen, die het dan ook weer kunnen doorgeven. Op die manier bereik je best aardig wat mensen.
Ook kun je een post op je eigen fb-pagina plaatsen en die openbaar maken (account - privacy - status zichtbaar voor iedereen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding