Hoe maak ik Ilse mijn default search engine in Opera?

Ik wil namelijk niet meer zoeken met Google.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Het beste antwoord

Een nieuwe zoekmachine toevoegen gaat het eenvoudigst op deze manier:

Ga naar de site waarvan u de zoekmachine wilt gebruiken.
Rechtsklik in het zoekveld.
Kies "Zoekopdracht aanmaken" uit het contextmenu.
Bewerk de naam van de zoekmachine naar uw voorkeur.
Voeg een korte sleutel toe, zodat u de zoekmachine direct vanuit het adresveld kunt gebruiken, zoals hierboven is beschreven.
Klik "OK", en de nieuwe zoekmachine is toegevoegd en kan overal in Opera worden gebruikt.

Als u de nieuwe zoekmachine tot uw standaard zoekmachine wilt maken, moet u het dialoogvenster uitbreiden door op de "Details"-knop te klikken, en het keuzevakje "Gebruik als standaard zoekmachine" aanvinken. U kunt deze zoekmachine ook voor de Snelkiezer gebruiken door het keuzevakje "Als zoekmachine voor Snelkiezer gebruiken" aan te vinken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wilt dus niet lukken. Ik weet niet welke url bij de Ilse search engine hoort. Want je moet een url invoeren. ilse.nl werkt idd niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de oude website van Ilse staat dat het niet kan met Opera:
http://retro.ilse.nl/browser/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thnks!! :-)