Kan je op Facebook zien wie er op je pagina is geweest?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
19.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom kreeg ik hier dan geen melding van? Meetal zie je hem staan in de gerelateerde vragen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat je moet zoeken ^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik moet helemaal niks ;)

Het beste antwoord

eh ehm.. iedereen zegt hierzo Nee dat kan niet, maar het kan wel! typ bij zoek in: My top followers en je hebt een soort van spelletje die je opent en daar kan je zo zien wie allemaal op je profiel heeft bekeken en we op nummer 1 etc staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

nee dit kan niet, tenzij ze een bericht achterlaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukkig niet, zo vervelend op hyves als je zo'n berichtje krijgt 'ben jij op mijn hyves geweest?'. Laat mij toch lekker iedereens profiel bekijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh dat kan met hyves dus wel?
Kan je dan ook precies zijn wanneer en hoe vaak iemand op je profiel is geweest, of alleen dat iemand er een keer is geweest?
Sorry ff belangrijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen als diegene goldmember is..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh oke gelukkig...
Ik vind een jongen wel leuk namelijk..
En ik kom nogal eens op zijn hyvespagina.
En ik wil niet dat hij denkt van hmmm ze komt wel erg vaak op mijn hyves-pagina
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ie nou maar niet op GV gaat kijken... ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit klopt niet helemaal. Op hyves is het zo dat je als goldmember kan zien wie er op je profiel is geweest, als deze heeft ingesteld (dus zelf die handeling heeft verricht) dat goldmembers mogen zien of je op hun pagina bent geweest!
Dit kan gelukkig niet ! :D