Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Worden vrienden op de hoogte gesteld of uitgenodigd als ik ze toevoeg aan een vriendenlijst? (in facebook)

Kan ik bepaalde vrienden afschermen voor bepaalde dingen op mijn profiel zonder dat ze hier een uitnodiging of een bericht van krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
638

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb zelf meerdere vriendengroepen gemaakt, onder andere werk, famie en vrienden.
Je kunt dan per bericht dat je plaatst selecteren wie het mogen zien (met behulp van het slotje).
Je vrienden kunnen niet zien of je ze in een groep plaatst, of een bericht zien wat voor een andere groep is bedoeld.

Toegevoegd na 1 minuut:
Met profiel net zo, onder privacy instellingen kun je de delen van je profiel aanpassen, wie welke info kan zien.
(Lees meer...)
Kimath
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee dat kan volgens mij niet. Een vriend wordt pas toegevoegd als hij of zij je uitnodiging accepteert, wel kun je bepaalde dingen niet delen met je vrienden. Ga daarvoor naar profiel instellingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding