Weet er iemand of er nog actieve nederlandse kanale op EFnet (IRC) zijn ?

Ik kan ze helaas niet vinden, #politiek is ook leeg tegenwoordig. :(

Toegevoegd na 32 seconden:
Excuses, dat moest Kanalen zijn ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zijn er wel een paar maar er zitten helaas voornamelijk homo's.
als je #politiek gewend bent, is dat vast niks voor jou.
al eens aan twitter gedacht?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Twitter in plaats van IRC ? En op EFnet alleen kanalen met homo's ? Excuses, maar, als je niets te melden hebt, meld dan ook niets.

Het beste antwoord

#moenen check deze eens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uhm :)