hoe kun je op iemand reageren op twitter

en dan niet gewoon op ''reply'' drukken maar zeg maar dat je erbij krijgt wat die ander zei?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Antwoorden (2)

Moet je @ en dan zijn naam op twitter en dan daar onder je tweet of in een zin hem naam en @ ervoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Standaard krijg je de "tweet" waarop je reageert niet bij je antwoord. Je zou wel zijn/haar bericht kunnen "retweeten", met daarvoor jouw reactie. Dan krijg je zoiets:

Ben ik helemaal mee eens! RT @Persoon "Dit is een Tweet."

Maar dat is dus niet gebruikelijk op Twitter. Gewoon op "Reply" drukken is wel degelijk de juist manier. Wanneer iemand vervolgens op jouw antwoord klikt, zal rechts vanzelf het bericht waar je op reageert verschijnen.