Mijn pc kan geen internetverbinding krijgen via draadloos netwerk wat moet ik doen?

Met netwerkkabel werkt het wel maar als ik met mijn draadloze adapter verbinding probeer te leggen zegt hij "Er kan geen verbinding worden gemaakt", dit terwijl ik wel het juiste wachtwoord invoer en mijn andere huisgenoten ook gewoon draadloos internet kunnen ontvangen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

een paar opties:
- Je adaptor op je laptop is disabled
- De router heeft een IP range welke jij handmatig moet invoeren
- Jij hebt handmatig een IP ingegeven, terwijl het netwerk een IP wil aandragen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het kan zijn dat wlan connectie het niet doet of dat je die niet hebt als je die wel hebt en er staat nog garantie op dan ga je naar de winkel waar je de laptop of computer hebt gekocht