wat is het meest bekeken filmpje op youtube? en hoe is dit filmpje zo populair geworden?

Ik weet dat deze vraag al eerder is gesteld, maar dat is al een tijdje geleden, en misschien is het verandert?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zag vandaag : miley Cyrus part in THE u.s.a met 220 miljoen kijkers ik weet niet of dat het meeste is maar het is wel veel

Antwoorden (3)

Ondertussen is dit baby van justin bieber (niet meer charlie bit my finger), hoe hij dat voor elkaar krijgt weet ik ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het meest bekeken filmpje is (hoe kan het ook anders) Justin Bieber met Baby. Dat komt alleen maar omdat fans massaal naar dat filmpje gaan en veel refreshen om keer views te krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Baby van JB. Dat ligt niet aan zijn kwaliteiten, maar aan de haters. Hij is alleen maar populair geworden door mensen die hem disliken en negatieve comments geven. Ze geven die comment wel, dus hij wordt alsmaar gewilder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt meer negatieve dan positieve reviews, alleen Rebecca black had meer haters, maar die is verwijderd zie ik net.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De 'Haters' xD Inderdaad, het is wel zo dat zij hem zoveel aandacht geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je verward m met rebecca black. Jb heeft fans