Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is het meest bekeken filmpje op youtube? en hoe is dit filmpje zo populair geworden?

Ik weet dat deze vraag al eerder is gesteld, maar dat is al een tijdje geleden, en misschien is het verandert?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
667
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zag vandaag : miley Cyrus part in THE u.s.a met 220 miljoen kijkers ik weet niet of dat het meeste is maar het is wel veel

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ondertussen is dit baby van justin bieber (niet meer charlie bit my finger), hoe hij dat voor elkaar krijgt weet ik ook niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het meest bekeken filmpje is (hoe kan het ook anders) Justin Bieber met Baby. Dat komt alleen maar omdat fans massaal naar dat filmpje gaan en veel refreshen om keer views te krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Baby van JB. Dat ligt niet aan zijn kwaliteiten, maar aan de haters. Hij is alleen maar populair geworden door mensen die hem disliken en negatieve comments geven. Ze geven die comment wel, dus hij wordt alsmaar gewilder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt meer negatieve dan positieve reviews, alleen Rebecca black had meer haters, maar die is verwijderd zie ik net.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De 'Haters' xD Inderdaad, het is wel zo dat zij hem zoveel aandacht geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je verward m met rebecca black. Jb heeft fans

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding