Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je achterhalen wie de webmaster is van een site?

Ik probeer me aan te melden bij een forum over motor fietsen. Je moet dan een mail sturen naar info@naamwebsite.nl
De mails krijg ik iedere keer retour dat ze niet bezorgd kunnen worden;
----- Transcript of session follows -----procmail: Quota exceeded while writing "/var/mail/lny"lny... Deferred: local mailer (/usr/bin/procmail) exited with EX_TEMPFAILMessage could not be delivered for 5 daysMessage will be deleted from queue

Het forum is actief, dus hoe kun je ze dan wel bereiken of is dat niet te achterhalen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
5.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Deze foutmelding geeft aan dat de mailbox van van de motorfietsen-webmaster vol is (blijkbaar leest ie nooit zijn email...). Je kunt op http://www.sidn.nl de gegevens opvragen van de domeinhouder. NB postmaster@domein.nl is meestal ook aanwezig als emailadres, alleen grote kans dat die email in dezelfde (volle) mailbox wordt afgeleverd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of hij leest de mail wel, maar verzuimd opgehaalde pop mail te verwijderen van de server. Dat is een veel gemaakte fout bij hobbysiteeigenaren :-)

Andere antwoorden (2)

Je kunt via de WHOIS de officiele eigenaar van de website achterhalen. Of dat ook de gene is die de site gemaakt heeft is de vraag.

Whois achterhalen doe je zo:
http://www.whois.net/

Typ daar de URL van de website in.

Vaak zet de maker van de site zijn naam in de broncode. Open de broncode (hoe je dit doet verschilt per browser, maar in IE is het uit m'n hooft iets van alternatieve muisknop -> bron weergeven) en zoek voor een tekstje tussen . Hier zet een webmaster commentaar: een ideale plek voor je naam.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal is er wel een info/over/contact pagina waar dat op staat. Anders misschien even googelen naar 'webmaster [site]'
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt maar dat had ik op diverse manieren al geprobeerd

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding