In juli 2006 werden er zo'n 65.000 filmpjes per dag op deze site gezet en volgens de site zouden er meer dan 100 miljoen filmpjes per dag bekeken worden.

verdere gegevens (die correct kloppen, dus geen schattingen) zijn er nog niet denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat MisterWrite er dichter bij zit. De info die jij geeft dateert uit 2006. De afgelopen 5 jaar is Youtube een stuk bekender en populairder geworden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dus, hij vraagt geen bepaald jaar?
krijg ik daarom een -tje? flauw hoor..

Andere antwoorden (1)

Elke minuut wordt er gemiddeld 48 uur aan beeldmateriaal naar YouTube verstuurd. Dat is dus bijna 70.000 uur per dag! (zie bron)

Laten we zeggen dat een filmpje gemiddeld 5 minuten duurt (schatting van mij), dan betekent dat dat er dagelijks ruim 800.000 filmpjes op YouTube worden gezet!