Is het internet op een samsung star 2 met wifi gratis of kost het geld?

ik heb een samsung star 2 met wifi alleen ik vraag me af of je er nou wel of geen geld voor moet betalen. veel mensen zeggen van niet maar ook veel zeggen van wel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (8)

Ik heb zelf deze gsm. Je moet alleen betalen voor bij andere personen. Thuis, als je zelf wifi hebt, is het dus gratis. Dus eigenlijk is het gratis zolang je maar met wifi zit waarvan je 't wachtwoord weet! Veel plezier :)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je WiFi gebruikt voor internet ga je gewoon op een bestaande (computer) verbinding.

Dus dat kost geen geld. In ieder geval niks extra's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
licht aan je abrement maar overhet algemeen kost het geld behalfe als je in je abremt gratis internetten hebt maar als je de wifi aan sluit op je eigen thuis dan kost het geen geld extra.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je via wifi op internet zit is dat gratis.

Maar als je thuis via je draadloze modem op wifi zit, betaal je natuurlijk wel je normale internetkosten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wifi op je telefoon is altijd gratis. Als er een wifi in de buurt is, dan is die al betaald door degene die die internetverbinding heeft ( bv bij UPC of Ziggo) Of dat nu thuis is of bij iemand anders thuis je betaalt nooit extra kosten als je via je telefoon op internet zit met een wifi verbinding. Pas als je via je mobiele netwerk ( 3G, gprs of edge) verbonden bent met het internet kost het geld. Zodra je via een wifi verbonden bent dan schakelt hij de verbindingen van 3G gprs en edge automatisch uit tot je weer buiten het bereik bent van een wifi dan schakelt hij weer over naar je mobiele netwerk internet wat weer geld kost als je er gebruik van maakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
PAS OP PAS OP. Het is als in het buitenland. Als je DENKT met wifi verbonden te zijn, maar als het niet zo is (je bent bv in de tuin en het wifisignaal wordt zwak) dan kost het dus wel geld. Probeer mobiel internet af te zetten en alleen aan te zetten als je het nodig hebt. Afzetten meestal in offline stand. Aanzetten: toegangspunt toevoegen. Zoeken? NEE. Iets van Packetten aanvinken. Naam "mobiel internet" benoemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neee je moet er absoluut geen geld voor, alleen je moet goed zorgen dat die verbonden is met een wifi ding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neee je moet er absoluut geen geld voor, alleen je moet goed zorgen dat die verbonden is met een wifi ding.