Is er een mogelijkheid om van je nieuwe mails van Hotmail een automatische melding te krijgen zonder MSN Messenger te gebruiken?

Ik hoef niet altijd online te zijn op msn messenger, maar heb het toch altijd aanstaan om mijn emails te ontvangen. Is er geen andere mogelijkheid om zonder het gebruik van MSN je emails automatisch te ontvangen, zoals een notificatie etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Antwoorden (5)

Die is er wel maar de enige die ik weet is, dat je dan naar de hotmail/msn pagina gaat en daar aanmeldt, je bent niet online maar je kan wel je emails checken. enige nadeel is je weet niet of je nieuwe krijgt dus moet je telkens refreshen de pagina.

En je kunt het ook instellen hoe je het wel hebben, maar dat is volgens mij alleen bij het online zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt je aanmelden bij messenger live. dan heb je een soort outlook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook je profiel op offline zetten zodat men niet ziet dat je online bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je Windows Live Mail gebruikt, kun je daarin al je e-mailaccounts zetten. Omdat je dit programma wel moet openen als je je pc opstart, heb ik daarnaast nog een tweede e-mailprogramma dat ik heel handig vind: Pop Peeper. Daarin heb ik al mijn e-mailaccounts staan. Bij het opstarten van mijn pc, gaat Pop Peeper meteen op zoek naar nieuwe e-mails. Wanneer er, een tijd later, nieuwe e-mail binnenkomt op één van die accounts, geeft Pop Peeper met een schermpje aan dat er post is. Je hoeft dus nooit meer een e-mailprogramma te openen, en krijgt via Pop Peeper toch alles in beeld. Ik zou het programma niet meer willen missen.

Toegevoegd na 14 minuten:
Maar dat laatste komt misschien ook doordat ik er een zwoele damesstem aan vastgekoppeld heb, die me op een alleraardigste manier roept zodra er een nieuw e-mailbericht is binnengekomen...
Pieter2011
12 jaar geleden
In FireFox gebruik ik de add on webmail notifier. Hierin kan je al je webmail accounts kwijt. Je krijgt dan een melding dat er mail is.

http://webmail-notifier.nl.softonic.com/