Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet er een site waar ik een nederlandse gebruiksaanwijzing voor een Newstar kan downloaden?

Heb een Newstar led-w560 muurbeugel gekocht.
Maar de handleiding is in het engels.
Weet iemand een site waar ik dit in het Nederlands kan downloaden.
Op de site ven Newstar staat hij ook alleen in het engels.

12 jaar geleden
in: Internet
983

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit schreef een koper/gebruiker op Internet:

Montage:
De beugel wordt kant-en-klaar in een langwerpige doos geleverd. Alleen de twee verticale strips waarmee de tv aan de beugel hangt, zitten los in de doos. Bevestigingsmateriaal is netjes per soort in plastic verpakt en zeer compleet. De beugel kun je met 6 schroefbouten aan de muur bevestigen. De korte(Engelse) handleiding geeft het advies om de muurplaat daarbij als sjabloon te gebruiken. Maar in de praktijk is dat (in je eentje) niet te doen. Dus heb ik een stuk karton uit de verpakking gebruikt om de gaten van de muurplaat op over te nemen. Kartonnetje tegen de muur houden, waterpasje erbij en boren maar. Dat ging een stuk beter.
De strips die achterop de tv worden gemonteerd hebben behalve gaten ook sleuven, wat meer vrijheid geeft bij het monteren. Dit kan soms handig zijn ivm aansluitingen aan de achterzijde van je tv.

Mogelijkheden:
Draaibaarheid naar links en rechts is in de praktijk afhankelijk van de grootte van je tv. Fabrikant zegt 50 gr links + 60 gr rechts, maar met mijn 42" scherm kom ik tot ongeveer 45 graden, wat voor mij voldoende is.
Kantelbaarheid moet je van te voren op de twee strips instellen (-15 tot 5 gr) en kun je dus niet verstellen als de tv ophangt. Maar bij een vaste kijkhoogte hoeft dit ook niet.

Helaas net als U geen NL talige handleiding kunnen,vinden. Misschien wilt U op Youtube een video bekijken,over het ophangen van een Tv beugel:

http://www.youtube.com/results?search=Search&resnum=0&oi=spell&search_query=Newstar+lcd-w560+muurbeugel&spell=1&sa=X

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding