Hoe verwijder je een filmpje van youtube ( heb hem er wel zelf opgezet)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
5.9K

Antwoorden (2)

1. Meld je aan
2. Klik op je nickname (Rechtsbovenin)
3. Klik op Mijn Video's
4. Ga naar de lijst van jouw geüploade video's
5. Vink de hokjes aan voor de video's die je wilt verwijderen
6. Klik op Acties (Staat rechts van toevoegen aan, en onder de balk Mijn geüploade video's)
7. Klik op verwijderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Perfect , bedankt
Als je op YouTube bent en ingelogd bent zie je rechtsboven je YouTube gebruikersnaam staan. Klik op je naam en als het goed is zie je dit staan:

Mijn account

Kanaal
Video's <---
Abonnementen
Geschiedenis
Inbox
Instellingen

Je moet daarna op video's klikken. Daarna zie je je YouTube video's staan als het goed is. Vink het lege vierkante vakje aan die naast je YouTube video staat. Daarna ga je met je muis naar Acties en klik je daarop en dan zie je staan:

Verwijderen <---
Privacy
Openbaar
Verborgen
Privé
Licentie
Standaard YouTube-licentie
Creative Commons (CC-BY)

Je klikt op ''Verwijderen'' en je video is verwijderd.